Segelklubben Måsungen

Tävling

Under säsongen arrangerar vi följande kappseglingar och regattor:

SKM Sommarkappsegling

Datum och tid: 9 juni, 10:00-15:00.

Startavgift: 150kr utöver medlemsavgift. I detta ingår all tävling samt lån av båt och övrig utrustning.

Anmälan: Öppnar i mars 2024

Välkomna att anmäla er till årets upplaga av SKM Sommarkappsegling! MER INFO KOMMER!

SKM Höstregatta

Datum och tid: 29 september, 10:00-15:00.

Startavgift: 150kr per deltagande utöver medlemsavgift. I detta ingår all tävling samt lån av båt och övrig utrustning.

Anmälan: Öppnar i augusti 2024

Välkomna att anmäla er till årets upplaga av SKM Höstregatta! MER INFO KOMMER!

--

Ansvariga för klubbens tränings- och tävlingsverksamhet är Erik Kristiansson och Wilmer Nord.

Medlemsavgift

Alla som deltar i vår verksamhet, även kappseglingarna, måste betala vår medlemsavgift. Detta ger en kollektiv olycksfallsförsäkring. Medlemsavgiften är 200kr för en enskild medlem och gäller årsvis. Faktura skickas till den mejladress som uppgavs vid anmälan.

Kika in vår Facebook!
SAMARBETSPARTNERS